trött i ögat.

Tillbringat dagen i Borlänge. Först en sväng på kupolen, därefter SKULLE jag ha 2 kunder på kontoret, men dem dök inte upp, stön! Däremot togs den tiden till att göra min första stora beställning efter månadens försäljning. Vilket ger mig i fortsätta försäljning 42%, istl för 25%. Nästa mål är superviser!=) Hade inte gått så här bra utan all hjälp från min fantastiskt drivande syster och pojkvän. Fått en ny distrubitör idag också, Carro!! Blir ett bra team, jag carro och mandy. Dreamteam!=)
Ikväll var det avslutning på lydnaskursen. Är relativt nöjd, märker viss utveckling hos herr mr Mysak. Men vi har en bit kvar till dit jag vill komma. ohja.

klaaart slut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0