yes maan.

Kort sammanfattning av helgen. Fredag=chill! I lördags åkte jag syrran och freddan på loppis i Falun! =) Gick dessvärre inte så bra för mig haha, tror jag gick 200 i plus hahah! Jaja! Hade bara ungdomskläder med mig, kanske inte så poppis på loppmarknader?! Tydligen. Syrran och Fredrik sålde för betydligt mycket mer. Men har några klyftiga idéer till nästa lördag, då vi ska dit igen.
På kvällen hade vi tänkt gå ut, men kom dock inte så långt.  Är farligt och ladda upp med 3 liter vin och en sjuttis sprit när man är tre tjejer ensamma i en lägenhet! Kände mig som 15 igen, haha!
Igår hände det inte så mycket mer än att man låg död framför tv:n! Sen framåt kvällen tog Mysak & jag en lång promenix och sen blev det soffan igen. Ganska så händelserik dag, va.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad synd att det inte gick så bra för dig på loppisen!! Har sj också ståt på loppis=)

Lycka till nästa gång om du ska stå på loppis



Kram kram

2009-09-15 @ 13:19:46
URL: http://tiggir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0