Man ska ha husbil!

När Carro och jag slår ihop våra kloka huvuden kommit vi alltid fram till något snillrikt. Innan studenten var våran framtid säkrad, trodde vi. Rädda sköldpaddor på Galapagosöarna. (De söker faktiskt folk dit, dock med dykarkort, vilket Carro har) Men sen ångra vi oss, och bestämde oss för att flytta till Miami och jobba som djurpoliser efter att kollar för mycket på Animalplanet. Hahaha! Självklart fullföljde vi inte dessa drömmar, haha! Men nu har vi en ny plan, köpa en husbil! :D Ärligt talat, är vi inte påhittiga. Spara lite pengar, köpa sig ett vandrande hus sen bara glida runt. Shit, älskar våra idéer. Tro mig, kanske blir av ;D Jp var på och tyckte planen var genial.

Hittade några helt ok husbilar under 20 000:


Nå, vad tyx?


Alltså, är det bara jag som får en självklar bild att se Carro eller Jp komma körande i denna otroligt läckra husbuss???! Klockrent ju!

Vem vet, skulle inte vara helt fel och glida runt i Europa i ett vandrande hem. ;D


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha oh my god. Köper ni en kan jag följa med en bit av vägen :D

2009-09-23 @ 14:05:59
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Anonym

Självklart ska vi bjuda på ett åk kusselino:D hahah

2009-09-23 @ 22:04:45
Postat av: Linda

hihi

2009-09-23 @ 22:23:58
Postat av: Jonas

får jag oxå följa me en sväng? =) fett skön idé juh!

2009-09-24 @ 07:34:34
Postat av: Anonym

Okääääj. 8)

2009-09-24 @ 11:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0