Kalas!

Myshelg. I fredags tog jag en promenix med syrran och blev därefter bjuden på lunch hos dem, mums. Hurtiga som dem är, Linnea och Fredrik, så sprang de Lidingöloppet i lördags. Då passade jag på att ta jag åt mig äran att passa en av världens sötaste hundar alltså ROCCO! :) Det var mys. Så fick Mysak sällskap på kvällen också när jag skulle jobba.
I lördags blev det lite kalas för mig i lägenheten, trevligt trevligt. Tårta och vin! Fyller 20år imorgon. Jonas och en vän till han kom och hälsade på från Stockholm. Kuljul! Sen igår låg Carro och jag helt sega framför tv:n till typ kl 17. Haha. Snacka om soft dag. Efter det tog Mysak och jag en långpromenad. Vi hittade en ny jätte mysig väg längs Dalälven.

Slänger upp lite bilder från kvällen:





Tack alla för en trevlig kväll i lördags!


Kommentarer
Postat av: Örjan

GRATTIS! Ni verkar haft trevligt!

2009-09-29 @ 21:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0