Hurra för mig.

20 år idag, hihi. Tänk att det fortfarande kan vara så kul att fylla år. Sov hemma hos pappa inatt. Så han kom och uppvakta mig imorse med frukost på säng och presenter imorse. =) Sen blev det tårta och jag önskade Chicken tikka masala till middag. Måste medge att pappa är en riktigt mästerkock. Carro kom förbi senare på lite tugg. Trevligt satt och snacka skit och möla i oss tårta haha. Nu väntar jag ivrigt tills på fredag. Då ska jag och pappa åka till IKEA! Fick presentkort på IKEA som jag önskat. Så blir dit och shoppa loss med pappa! Ska bli så mysigt, och kul. Älskar shopping, det är lycka!!! Sen på lördag fyller Johannas kusin 18, så då blir det utgång i Borlänge. Kommer alltså bli en toppen helg, hoppas jag på iaf! :D



DÅ!



NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0