Vart tog hösten vägen?

Är nöjd med dagen, fått mycket gjort för en gångs skull. Ställde klockan på 08.00 i morse för att kliva upp och ta mig till arbetsförmedlingen. Lika bra va, eftersom mina timmar på BK inte räcker till. Min första tanke när jag klev ut genom dörren i morse var, vart fasiken tog hösten vägen? Är ju tammetusan vinterkyla redan?! Höll på att frysa bena av mig, trots dubbla byssor. Då äré illa.

Satt och väntat i ca 1.5h på arbetsförmedlingen att det skulle bli min tur, sen kände jag att själva samtalet inte gav så mycket. Själva grejen att behöva gå till arbetsförmedlingen är ju bara för deppit. Men vad gör man ju inte, måste ha ett till jobb så man kan börja "leva" igen.
Efter besöket traskade jag vidare mot kupolen. Hade gjort mig förtjänt av lite fönstershopping + att jag sökte jobb på lite olika ställen och snacka med lite butikschefer som jag sökt hos tidigare. Hittade också ett par nya dans/mjukisbyxor som jag köpte för presentkortet på H&M från Axel. Sen var det bara att röra sig hemåt.

Väl hemma tog jag en promenad med min älskling, Mysak alltså. Kallt var det! :( Efter det hämtade Bella upp mig, sen åkte vi på dans!

Imorgon blir det IKEA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0