Spontanfest gillar vi!

Lite "update" efter helgen. Fredagen var chill. Kikade läget med Carro. Först på nån ferre sen flamman, nyktra! Var ganska intressant. Speciellt att iakta alla små tjejer som dansade runt på "strip"stången på Borlänges sämsta..? hak. =)  Hahaha! Elin var ju skönast, står och skrattar och pekar på dem, så alla hoppa ned. HAHA!

Igår efter jobbet hade jag planerat in en lugn städar,diskar & tvättar-lördag-chill-kväll. :D Men framåt nio snåret sprack dessa planer och Carro kom förbi. Partysugna som vi var begav vi oss till syrrans kompis som hade lite för krök! :) Kvällen slutade med S2, centrumgrillen och en trevlig promenix hem med carro och syrran. Kul kväll. Gillar spontan"fyllor". Blir man inte besviken iallafall om kvällen inte blivit som man tänkt sig. haha. Synd bara att Joppsan inte kom till stan. Hon var ute på någon fest långt ute i ingenstans.
Idag har jag jobbat lite, sen åkt hem till pappa. Känner mig allmänt sliten. Knasigt, gårdagen var ju ganska lugn ändå? :)

Längtar tills imorgon!!! Blir en dagstripp till Stockholm. Ska greja lite, sen gå på stan med mina kussar, Jw & Jonis. två tummar upp för det. Ska även leta efter en present till pappa som fyller år snart. Men är ganska hundra på vad han ska få för något.
Hade lite ångest om jag skulle palla mig ned eller inte när det bara var över dagen sådär, men vafan, går ju inte att vara bekväm alltid.

Nu blev det mycket text. Beundrar den som orkar, eller har intresse att läsa allt. hehe.

Bajbaj.





Kommentarer
Postat av: Remenaldo

Jag orkade och klarade av att läsa allt ;) D var kul asså o d blir ännu roligare ikväll o i helgen ! ;D

Ses sen! puss

2009-10-19 @ 09:50:51
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0