Kul va.

Helgen har varit mycket fin. I fredags shoppade pappa och jag loss på IKEA. Nu börjar det kännas lite hemtrevligare i lägenheten. I lördags blev det jobb sen kalas!! =) Johannas kusin Frida fyllde 18 så dem kom förbi hos mig med några vänner. Sen hade Carro med sig nå göteborg-folk hon träffat i Agia Napa. Kvällen slutade på s2. Riktigt kul var det inne på krogen. Temat var 70-tal? Så dem som var utklädda kom in gratis. Synd att vi inte visste det, kunde blivit skoj. Idag har jag jobbat lite sen hängt hos syrran. Mycket trevligt.



Me and jop.


Grattis "Fritte" :D


Carro taggar !!


Mr Mysak med sitt "gäng"


Marre, Juha, Frido


yeeey.


ferre


Carro med poolare.


Jp och Marre 8)



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: anonym

ååå vilken mysig kväll vi hade ;)

2009-10-05 @ 14:41:13
Postat av: majkon

Anonym, vem? =)

2009-10-06 @ 12:05:08
Postat av: Remenaldo

söt du va på bilderna majkon ;D

och ja, jag e nog ganska så frisk nu =)

2009-10-11 @ 00:13:06
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0