ih ih.

Tillbringade helgen i Stockholm med Carro, juha & kussarna. :) Mycket trevligt. Shopping + ferre, gätt. Kom hem i söndags, och mådde lite skumt den dagen. kanske för att vi sov 8h på två dagar och endast käkat bk + mackor. Inte så hälsosamt.
Ringde Högfjällshotellet i Vemdalskalet igår, och fick reda på att jag ska åka upp den andra, sen bli kvar där tills Maj. Ska bli SÅÅÅ skönt och komma bort, tro mig. Det är behövligt. Men shit vad jag kommer sakna vänner + familj. Blir lite tårögd av tanken. Men ser ut som att Mysak kommer kunna hänga där uppe med mig, iaf under lågsäsongen.

Bilder från helgen:

 

 


 





Skönast i helgen, ih ih. Jonas fattar. :D


Kommentarer
Postat av: Remenaldo

ih hihihihi ! ;D D va nice asså, jag kommer upp o röjjer me/hos dig i vemdalskalet sen!

2009-11-01 @ 23:15:16
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0