Packat & klart.

Sådär, efter 3 vändor mellan Borlänge och Hedemora är äntligen lägenheten urplockad på prylar, möbler får som sagt stå kvar. Packat hela kvällen och känner mig äntligen redo inför imorgon. Hihi taggad. Kl 9.25 imorgon far jag mot vintern. Skönt och tillbringa vinter halvåret i min favorit "by" Vemdalskalet. Mysak kommer få stanna hemma hos pappa.. Shit vad tungt det känns. Men blir bara en vecka till att börja med. För i helgen kommer pappa och hundarna upp och hälsar på! Så får se om Mysak blir kvar några veckor då? Beror på vem jag delar rum med osv..
Perfekt att ha stuga 5km bort från hotellet jag ska jobba på. Förväntar mig fin besök av Johanna & Carro inom kort tid också! =D

Vi HöReS vaah.





Kommentarer
Postat av: Remenaldo

kommer sakna dig me, men vi lär väl höras på msn, fb o sms nåt o förhoppningsvis ses snart igen ändå! :) lycka till!

2009-11-02 @ 18:51:33
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Majkon! Welcome back to internet ;) Nu är det bara lite uppdatering och kort ifrån din stuga/ditt nya jobb som fattas på bloggen din. Ser fram emot detta! Kram



Ps. var mascaran bra?

2009-11-08 @ 11:20:36
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0