Dagen jag inte trodde skulle komma!

Idag är dagen jag inte trodde skulle komma, då jag skaffar mig en blogg.
Har faktiskt varit lite skeptiskt mot allt bloggande.
Men blev så sugen efter att ha snokar runt på alla andras så tog beslutet inskaffa mig en trotsallt.
Kanske kan vara lite kul ändå. ;)
Fast blev lite sur, mitt traditionella smeknamn Majki var tyvärr upptaget. Så Majkon fick det bli!
Jaja, ska man börja berätta lite om dagens hängelser då. Inte så intressanta men.
Tror att jag slog årets rekod och sov till kl 13.00 imorse!! Tim, min latis klev upp närmare två skulle jag tro.
Så hann bara äta lite frukost, plugga lite, ut med Mysak, duscha sen bar det iväg till Stjärnsund.
Om ni undrar vad man kan göra i Stjärnsund så har jag svaret på det! Johanna Persons farbror som är otroligt duktig med hundar anordnar socialträning varje söndag. Så vi åkte dit idag för andra gången. Nu fick Wimsey följa med också, mannen som gjort som han velat i över 10 år ungefär. Har lite problem med honom när det gäller andra hanhundar, men man märkte skillnad redan efter första gången, toppen! Hoppas vi ska få ordning på vår bitska lilla terrier. Tim gick med Mysak på kursen, och oj vilken kille han är. Cool lugn, han är det då inge problem med. Snacka om att jag har haft tur.
Nu ska jag fixa lite mer min nya blogg, får se om man får ordning på detta. Hehe. Sen plugga lite vare tänkt, prov imorgon!  Och till sist, krypa till kojs med Tim som åker hem till Avesta imorgon, trök!
Godnatt med er ALLA mina läsare ;) Misstänker att ni är många! hahah.
Vid "pennan"/Majki
Min lydiga & duktiga kille! Han kan man vara stolt över.Min trotsiga lilla kille. :) Men du är allt bra go du ändå.Jajamen, här har ni självaste bloggaren, dvs mig. ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Va kul att du skaffat blogg Majki. :)

2009-05-04 @ 19:25:16
Postat av: Jonas

gud va kul att du börjat blogga :) fina bilder oxå iofs ! ;D

kramar /3männingen

2009-05-04 @ 22:56:24
Postat av: Majkon

Jennie & Jonas: jajamen :D

2009-05-04 @ 23:42:05
Postat av: Anonym

2009-05-05 @ 15:22:37
Postat av: susanna

Ja det är ju inte min egen blogg utan jag är en del av ett stort bloggkollektiv liksom :) jag är musikbloggaren så det blir mest om musik jag skriver. men det är kul! :D



utbildningarna jag sökt ligger i falun och sthlm så vi får se om jag kommer in och vart jag hamnar :)

blir hemma i hedemora i sommar i alla fall!



kram!!

2009-05-05 @ 15:24:39
URL: http://susanna.ikultur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0