Tips på mysiga städer.

Happ, som sagt blir man kvar i Dalarna ett tag till då. Känns ganska skönt att tagit det beslutet. Fått jobb på Burger King i Borlänge, och några extra timmars jobb på McDonald's i Falun. Så letar lägenheter för fullt i Borlänge. På måndag ska jag på visning. Det är en jätte fin etta på 40 m2. Det är alldeles lagom, större behöver man faktiskt inte.
Det är väldigt glest med lägenheter just nu. Så blir glad om jag får en, fast lite krav har man ju såklart. Skulle kunna tänka mig att bo kvar här i 1-2 år till. Sen är jag jätte sugen på att bege mig söderut. Jag har inte så bra koll på dem trakterna. Skulle vara Uppsala, som är min födelsestad. Men skulle gärna vilja ha lite fler alternativ att fundera på. Så har du tips på någon mysig städ i klass med Uppsala så skriv gärna och berätta.
 

Kommentarer
Postat av: susanna

mysiga städer hmm... västerås är fint! göteborg är ju himla mysigt. antar att du inte vill till sthlm när du skriver mysig? det är ju en fin stad, men kanske inte så mysig direkt. Linköping är rätt fint också! hopps du hittar nån fin stad :)

2009-05-24 @ 08:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0