Sol i siktet.

Som alla säkert har märkt så har det varit kanon fint väder hela dagen. Börjad dagen med min dagliga morgon shake (herbalife med smak av tropisk frukt) blandat med ananasjuice och en banan. Sen fortsatte jag dagen med en inte så nyttig lunch. Fixade chickenbits och ris till mig och Tim.
      


Om någon undrar lite mer om Hebalifes protein drinkar är det min syster Linnea Widmark ni ska höra med. Ni når henne på mailen: [email protected]
Och nej, protein drinkar är såklart endast inte tillför banting. Utan det ger en bra start på dagen och man behöver inte fundera på om man fått i sig rätt sorts näring. Självklart finns det överviktiga människor som använder det för viktminskning.  Det funkar lika bra på underviktiga människor som vill gå upp i vikt. Eller som mig, som är dålig på att äta frukost. Tidigare blev det oftast ett vitt bröd med en ost skiva på. Ibland så struntade man helt i frukost, vilket inte heller är så nyttigt för kroppen. Därför tycker jag dessa protein drinkar är toppen!
Det tar ca fem minuter att blanda ihop och dricka upp, så perfekt för dem med stressiga mornar.

Läs mer om herbalife på deras hemsida.



Naj, undra om man ska ta en promenix med Mysak & Timp nu så länge solen skiner.


Kommentarer
Postat av: Jonas

va gott d ser ut :) jag åt faktiskt chicky bits me ris igår me currysås! Asgott juh ! =)

2009-05-25 @ 17:35:37
Postat av: Johanna

Åh, coolt med runt ris som på restaurang :D

2009-05-25 @ 19:50:28
URL: http://manori.blogg.see
Postat av: daniela

sv; japp det är en samojed :) aa, eller det är min mammas och hennes sambos =) hehe hon är jättesöt, lika så mysak! :)

2009-05-25 @ 22:53:52
URL: http://danniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0