Skenet kan bedra!

Så kändes det då jag fick tillbaka gårdagens svenska prov. Det gick betydligt mycket bättre än väntat. Snacka om att man blir glad då. Förra veckans prov gick sämre än trott, så detta blev ett litet lyft.
Måste påpeka det som säkert många andra bloggare gör idag, det otorligt tråkiga vädret!! Regnat hela dagen, fy då! Men trots det var Mando och jag duktiga och tog en promenad i förmiddags. Mycket trevligt och ses igen.
Ikväll blir det plugg, prov imorgon också. Så blir det när man skjuter upp allt. Sen en kvällspromenad med Mysak (ser ut som att det börjar klarna upp nu). Måste börja köra lite styrka ikväll nu, och resten av kvällarna fram till 27 maj. Körde 40 min per dag tidigare i våras och det blev faktist lite skillnad, kändes det som iallfall. Men sen kom jag av mig då goidspåsen lockade för mycket. Fast nu lär jag skärpa mig, annars kommer jag se ut som en fladdrig flodhäst brevid Johanna som är hurtig och springer varje dag!! Tänk om man var lika ambitiös som henne alltså. :-) Men nej...
Men nu rinner tiden iväg, bäst att sätta igång med pluggandet!


Ett prov kvar i datakörkort.
Någon som tänkt läsa det till höst?
Isåfall får du gärna köpa mina böcker för mindra än halva priset.


Bjuder på den här supersöta bilden på mig och amando från sommaren 06.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till provet majkon! Kraaam

2009-05-06 @ 22:14:18
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0