Shibaspecial idag.

Jajamen! Bredsands camping i Enköping vad fullsatt av massa med vackra Shibor, trevligt folk och Shibaprylar. Trevligt värre må jag säga. Dagen bjöd också på utställning. Fem minuter innan jag skulle kliva in i ringen fick jag reda på att det var en officiell utställning. Jag hade hela tiden trott att det var en inofficiell. Och tur var väl de, annars hade jag varit ganska så nervös. Men utställningen det gick bra. Mysak hamnade på andra plats i sin juniorklass. Han fick även ett hederspris som betyder att han ännu inte är på "Champion klass" men att han är lovande. Så nu är det bara att fortsätta. woho. Bjuder på lite bilder från dagen här nedanför.


Vi träffade syskon till Mysak. En bror från samma kull och en yngre halvsyster.


 Linda var där med hennes hund Lotus.



Mysak och hans underbart söta halvsyster (bilden längst ner till höger)



Tacka ni från Shiba-no-kai som anordnat Shibaspecialen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktiga myssen :D Så roligt att han är så duktig!

2009-05-24 @ 22:04:31
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0