ONSDAG KVÄLL!

Japp, ni läste rätt. Onsdag kväll nu. Bra att jag upplyste er om det va. HAHA, nu försökte jag vara rolig men misslyckades. Typiskt!
Varit duktig idag, skrivt ett prov som gick bra (tror jag iaf) sen pluggat i säkerligen en heeel timma. Pluggar alltid vid datorn, så lätt att fastna vid något annat kul. Som exempel http://www.youtube.com/watch?v=peAdaK4ey5U&feature=related där man får reda på hur Björn Gustaffson gör starka röror, (as starka) !!
Härligt snubbe det där alltså. :D
Funderar skarpt på flytt till Falun nu. Ska på arbetsinterljuv på söndag där, men vill inte säga mer. Pinsamt om man får ett nej. hi hi ...
Jaja, får jag jobb så köper jag mig en lägenhet direkt. Har nu tre styckna jag funderar starkt på. Ska eventuellt åka och kolla på dem nästa veckan, om interljuven går bra.
Så blir nog en dalatös ett eller två år till vare tänk. Men sen är jag jätte taggad på att lämna Dalarna ett tag. Pappa kommer ju alltid bo kvar här, så man går ju inte miste om det. :)
På tal om pappa, så gjorde han en himla goooo ungspanaka idag med grädde och hallonsylt. Riktigt gott ibland, speciellt om man är en godisälskare som jag.
Men har inte bara ätit och lagt på hullet idag. Tog en långpromenad med Mysak i drygt två timmar. Riktigt skönt, fast blev lite långtråkigt hehe.  Men jag har inget val, måste börja röra på mig mera. Mysaks kondition måste även förbättras till dem eventuella framtida tävlingar jag hoppas på att få detla med honom i. Fast i nuläget är det inge problem med hans kondition, den galningen!!
Men tänk vad fint det är i vissa delar av Hedemora. Det är inget man tänker på. Hedemora är faktisk underskattat när det gäller natur. Det är nackdelen att komma söderut då försvinner ju naturen mer och mer. Attans då.
Lite bjussning på bilder från våran promenadslinga:


Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0