Noll koll...

...på hur man designar en blogg?! haha känner mig lite dum. Man borde ju ha erfarenhet av sin period på lunarstorm. Fast var ju som tur var några år sedan jag använde mig av den sidan. Aja, beklagar min bloggs outfit. Men som ni alla säkert vet, är det ju insidan som räknas. ;) jiiiha.
Åh, JW när du kommer får du hjälpa mig lite, jag vill bli din lärling!!  Och turen står på min sida, för  du kommer ju snart också. 19-24 maj, eller hur? Ska bli kul och ses lite igen.
Bara för det tänker jag bjuda på en gullig bild på oss två som mindre. :-)


Hittade denna otroligt CHARMIGA bilden på mig och Johanna.
HAHAH, kan man göra annat än att le när man ser denna bild!?
Taget julen 03 skulle jag tro. Så jag var väl 13år och Johanna 15år.
Vi hade precis haft utredningen "hur många påskmust klarar man av på en kväll?"
Resultatet blev 13 musatar. Om jag minns rätt. Vi fick nog en rejäl sockerkick efter det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag dör. Härligt med så många undersökningar. En av mina favoriter var "ät i förebyggande syfte" :D Kram!

2009-05-07 @ 07:23:24
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Majki

äta i förebyggande syfte? hahaha vad var det för något? svagt minne va det, men låter som oss ;) eller undersökningen "klarar man av att bara äta varannan timme" sprack efter EN timme :S

2009-05-07 @ 09:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0