Nattuggla.

Är mitt andra namn. Är ju nu man kan slappna av, poppa musik och bara vara. Härligt, fast kanske inte så nyttigt. Måste komma i ordning med mina sovtider. Är ensam inatt också. Då behöver jag inte anpassa mig för någon annan, så volymen på högsta nivå. Hehe. Eller inte, för då blir hundarna sura. (Är inte helt ensam) Dem sussar så sött i sina bäddar! =)

Föresten, älskar REA. Kikade läget på Kupolen idag efter jobbet med Johanna och Ulrika. Vi hann in på en affär, Gina Tricot, innan det stängde (röd dag ju). Där fyndade vi båda två. Johanna hittade jätte snygga leggings, tuff t-shirt och söta smycken för under 200 kr. Jag köpte en grön v-ringad tröja, gul/vit randig pösig t-shirt, ett halsband och en super söt blå klänning som jag velade lite fram och tillbaka med. Men tog sedan det kloka beslutet att köpa den också. Allt detta blev endast 300 kr.  Billigt är ordet:) Rea is the shit!! Klänningen vad dock inte på rea, men som alla vet har ju Gina alltid bra priser på sina varor så det skadade inte så mycket.



Naj, undra om man ska sova nu trottallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0