Jajamen!

Har nyss anländigt till Tim. Sitter och chillar vid hans dator mendan han kikar på hockey. Usch, sport är inte min grej alltså. Ska krypa till kojs snart sen upp tidigt imorgon för att åka vidare till Stockholm. jiiha. Vi ska hälsa på Tims moster Carina med familj som flyttat till Lidingö. På vägen dit blir det mellanlanding på IKEA har jag hört rykten om. Men ska icke spendera några pengar där denna gång. Sen ska vi på information om vad Tim's bror har för sig i Kozovo. Han jobbar som yrkesoldat och är där på utlandstjänst.
Idag har jag, Linnea och pappa varit på en så kallad handledarutbildning så pappa får övningsköra med oss. Något som är obligatoriskt för alla som övningskör privat. Tre timmar satt vi och lyssnade på en man som berättade och infomerade, men det var riktigt trevligt och intressant. Man lärde sig en hel del faktiskt.
Äntligen ska jag och syrran ta tag i detta och hoppas på körkort till hösten. Jag har varit så himla omotiverad och ointresserad av körtkort, men nu är det dags.
Åh, snacka om att jag kommer sakna min finaste Mysak, min bebis. Tre nätter utan honom. Buhu. Folk som inte är hundälskare kanske inte förstår hur man kan sakna en hund, men tro mig, det blir som ens barn ungefär. Man fäster sig så lätt vid dem små liven. Mysak är tametusen nått bland det bästa jag har.
Men nu äre nattinatti dags. Hoppas alla får en trevlig helg.
bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0