Godmorgon.

Nyss vaknat, och skönt var det få sova ut för en gång skull. Solen skiner också, så ska gå ut och leka med hundarna i trädgården strax. Var på introduktion på Burger King igår. Det gick ju bra enligt mig. Skönt att ha jobb nu, BK+donken! =) Finfint det, steka hela dagarna! Mina studiemedel har gått ut och är strax klar med pluggandet. Så något lär man ju sysselsätta sig med annars blir man väl rastlös.
I fredags kollade vi på Talang och käkade pizza hos syrran. =) Det var mys. Vi tänkte först grilla, men var för hungriga hehe. Och Wiggo den sötnosen, han vägrade bli trött. Låt och skratta och härjade till klockan nio ungefär. Vilding!! =)
Igår var jag hemma hos Joppen och kollade på Eurovision music contest. Fatta inte hur Sverige kunde få så dåligt med röster. Marlenas låt är ju verkligen bra. Sen var Johanna jätte snäll och körde hem mig! Och då vare gött att krypa till kojs, snacka om att man var trött!!
Idag ringde en tjej från Hedemora Burks hundklubb och berättade att hon skulle ha instruktions om agility på torsdag. Men då jobbar jag!! Typiskt. Ville verkligen gå på den. Får se när jag flyttar till Borlänge om jag ska anmäla mig till deras Brukshundklubb istället och börja där. Dem har nog lite mer utbud skulle jag tro.
Nu väntar jag på att Tim ska vakna, som var ute på rajtan-tajtan igår, och komma hit sen blir det socialträning med hundarna.

 

peeeeeace out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0