Goderkväller!

Veckodagarna rusar iväg, och imorgon är det redan helg igen. Då ska Tim och jag hem till Linnea & Fredrik och grilla. Tummen upp för det. Hoppas Wiggo är lite piggare då. Hälsade på hos dem igår, men då sov han hela kvällen, lillen. Han är så himla duktig och go!!
Idag har jag inte fått så mycket gjort. Setat på komvux ett tag. Skrev mitt sista prov på studieenheterna. Nu är det bara nationella kvar. Sen har jag bara glidit runt hemma. Varit fint väder så har setat ute ett tag medan hundarna har lekte i trädgården, härligt! Sen har jag och Johanna varit hurtiga och gått i nästan två timmar med hundarna. När vi kom hem åkte jag och Tim till hemköp för att köpa lite godis. Resten av kvällen har vi kollat på Ballar av Stål, grymt bra program! Nu väntar sängen. Drygt, lär byta lakan före nattning. Mysak har nämligen hoppar runt, BLÖT, i sängen efter att ha badat i Munken. Då blir man glad. Jaja, Tim får hjälpa mig så går det fortare. =)

Nattinuffsan

Bjuder på denna charmiga bild på Wiggo.
Bilden är tagen 21/3 - 09 alltså inte från igår.


Kommentarer
Postat av: Tim

Hej vilken fin blogg du har gumman ;) Pusspusss

2009-05-15 @ 00:06:43
Postat av: Johanna

Naaw, söte-göte på bilden :) Vi åker den 2/7 :P När åker ni nu igen? Före oss väl? Puss!

2009-05-15 @ 09:38:12
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Emelie

hihi ååh tack :D Tim var också en riktig söting du :) Vi var också till anlanya :) En dag åkte vi med på en båttur, kommer tyvärr inte ihåg va den turen hette, var ett tag sen jag var där :P har vart där två gånger, och båda gångerna var de toppen väder :D Du kommer få de jätte kul där asså :))

2009-05-15 @ 10:39:18
URL: http://taas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0