Go Marlena!

Sitter och kikar på Eurovision song contest - semifinal 1 och håller tummarna hårt för Marlena. Har aldrig riktigt brytt mig om melodifestivalen tidigare. Men i år har jag följt det och Marlena är ju GRYM! Gillade hennes låt från första början och tror att den har en bra chans i den stora finalen.  Hoppas hon går vidare ikväll.
(Uppdate: Marlena gick vidare. Wohuu)


Beställt från taxfree idag till min och Johannas resa. Det blev inte så mycket, mest godis och solskyddskrämer. Blev inga starka drycker för vi är ju faktiskt bara 19. ;) Beställde parfym, deo och godis till min Tim som det är väldigt synd om just nu, fysiskt! Parfymen skulle jag få pengar för. Men resten blir som liten en tröst present.


        Rosa plånbok till mig       Lakritspingviner är ett       Parfym & deo till Tim
- Björn Borg                      - måste                            - Million


Mysak har härjat med sin älskling Vera hela kvällen och nu är han helt slut. Skönt. :D Båda hundarna ligger vid mina fötter, helnöjda, efter att ha smaska i sig lite bacon.

Hajdaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0