Donkenmajki

Det är jag det. :) Blev inbjuden till introduktion idag på donken i Falun. Tyvärr hade jag inte möjlighet att komma till Falun då. Kan ändå inte börja jobba förens den 5 juni, så chefen där tyckte att jag lika gärna kunde dyka upp efter de på introduktion. Så inga problem, skönt! Som sagt är jag glad för vilket jobb jag än får med tanke på lågkonjunktur. Carro fick också tjänsten, så vi borde faktiskt få känna oss lite speciella nu ;) Var ju trotts allt över 300 som sökt tjänsten. Förhoppningsvis har jag lägenhet innan peace and love, Joppen :D Falun/Borlänge, får se vad som finns att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Grattis!!!



Det visste jag väl.

Precis som Tim sa: - Hur skulle de kunna motstå en så söt tjej!?



Kram Jeanette

2009-05-15 @ 19:22:17
URL: http://familjenlindqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

G r a t t i s, kussan! :)

2009-05-15 @ 22:55:35
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Jonas

Grattis majki :) Jag håller med dig det var bra gjort att överhuvetaget få ett jobb i dessa tider o utav så många sökande dessutom ! :O Cred till dig ! ;) hehhe

2009-05-16 @ 00:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0