Böcker till salu.

Är det någon som ska läsa på komvux i sommar/höst? Jag har böcker för matte B, Svenska A, Svenska B (två böcker) och Datakörtkort (två böcker & en skiva).


Matte B Matematik 3000  mitt pris: 150 kr (ordinarie pris 361kr)

Svenska A  Nya Svenska Språket  mitt pris: 100 kr (ordinarie pris 236kr)

Svenska B (2 böcker) Ekengrens Svenska 1 & 2 mitt pris: 350 kr (ordinarie pris 700kr för båda)

Datakörtkort (2 böcker  + skiva) ECDL mitt pris: 250 kr (ordinarie pris 635 kr för allt)


Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Nepp det har jag inte, och i know, just därför jag inte bestället för den där tullen och frakten, buhu på den -.- Längtar tills F21 kommer till sverige :D

2009-05-18 @ 19:52:12
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0