Sveriges nationaldag.

Kommer på mig då och då att det är Sveriges nationaldag idag. (Eller ah, var för en ca 20 min sen). Är det någon som firar den dagen ens? Men nu strödde jag salt i såret. Kom precis att tänka på gammelgården för två år sen, då hade vi stort firande den dagen. Men i år blidde det inget. BUU!

Slapp lördag, fint det. Bara varit hemma. Syrran, Freddan och Wiggo var här en sväng i morse. Och Wiggo utvecklas så otroligt mycket från varje gång man träffar honom. Sen har Mysak fått lekt lite mer Vera, vilket var väl uppskattande från hans sida. Under kvällens gång har jag bara slappat. Mest framför datorn. Bland annat har jag sett en spännande dokumentär om Alcatraz. Dokumentären heter Rymmarna från Alcatraz. För dem som inte känner till namnet så är det ett gammalt fängelse vid Francisco.

Sen har jag och Mysak traskat över till min mosters semester/helg hus. Vilket är grannhuset, alltså inte så långt att gå. Där satt vi och prata minnen m.m. en timme ungefär, jätte trevligt. Mysigt att ha släkt så nära.
Fick också den här jätte söt rosa lampa av henne:


Och imorgon ska jag iväg och rösta för första gången, woho! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0