Sagan om Mysak

Jag fick nyligen hem det senaste nr av tidningen Shiban som klubben Shiba-no-kai ger ut. I detta nr fanns bland annat min artikel om Mysak med som jag blev ombedd att skriva. Det var roligt att läsa. Visst blev man rätt så nöjd med den.  Rubriken på artikeln är Sagan om Mysak, och artikeln utgår från Mysaks perspektiv. På så sätt fick jag med lite humor också.




Jag och Tim kom alldeles nyss hem från en promenad med Mysak. Helt underbart att man kan vara ute och gå vid denna tid utan att det är bläck svart ute. Igår tog jag en kvällspromenix med Mysak vid 23.30, sisådär en tjugo minuter bara. Och på denna korta tid träffade jag så mycket som fyra personer som också var ute och gick. Detta är något som är mysigt med sommaren, när det är liv ända in på sena natten t.o.m. i lilla Hedemora.







Där syns mitt hem också med den vita bryggan. Fast förhoppningsvis inte länge till, om jag får lägenheten vi var och kolla på idag. Jätte mysig etta som ligger ca 2km från Borlänge centrum. Vilket är ganska skönt när man har hund, att bo nära grönområden. Dessvärre var sex personer till intresserade. Men hoppas dem dissar sitt intresse. På onsdag får jag reda på om det blir budgivning eller om jag får lägenheten. Håll tummarna!

Dags för sängen nu. Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skulle vilja läsa den :D

2009-06-23 @ 09:13:56
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Jonas

Coolt juh, den skulle jag villa läsa :)

2009-06-24 @ 07:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0