Nyäten.

Jag är inne i en fettig period, det är från Alanya. Skyller på det. Åt lappens igår med brorsan, och tog nyss en burgare på donken med Tim. Shit, nu får det vara nog innan jag blir en tjockis.
Idag bytte äntligen jag och Johanna bilder från Alanya. Våra datorer ogillar varandra, så det tar dagar att skicka så många bilder. Så vi tog det på USB istället. Nice, kanske slänger upp några schysta bilder imorgon om jag orkar.
Innan det var vi och fikade med Mandy en sväng, trevligt! =)
Imorgon är det bud på en jätte fin lägenhet. Men kommer nog hoppa av. Hon ringde idag och budet låg på 250 tusen, helt galet. Första priset var 190 tusen. Så folk är helt galna i den lägenheten. Men är som jag skrev i tidigare blogg inlägg, säkert den finaste lägenheten jag sett i dessa trakter.
Jaja, har en annan fin på g också, och då är det mäklare som säljer. Känns lite tryggare. Ska titta på den om en vecka ungefär om jag inte får snylta en tidigare tid. Får se, var också mysig + balkong. Det har inte dem andra jag kikat på haft.

jaja, nu ska Tim och jag ta plats i min soffa för att se den senaste Bring it on filmen som heter inte mindre än Bring iy on it to win it. Cheerleading film, älskar dem filmerna. Lite fjolliga kanske, men dem är bra!

Avslutar med en bild på min finaste Mysak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0