Några dagar tillbaka.

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade min oerhört intressanta blogg. Kanske kan bero på p&l-helgen, allt jobbande, nya lägenheten och VÄRMEN!

Aja, lite update några dagar tillbaka.

Helgen bjöd på mycket JOBB och såklart lite festande och bra band eftersom det var peace and love. Som jag skrev i tidigare inlägg skulle det bli en lugn helg trots festivalen, vilket det blev också. Men jag hade kul ändå. :-) Fast mina fötter mådde inte lika bra.... aj. Så förutom värkande fötter blev det en lyckad helg.

Fick reda på i torsdags att jag "vann" budgivningen på lägenheten jag ville ha. Så fick skriva kontrakt samma dag, och idag fick jag nyckeln. Så nu är det flyttning till Borlänge i fullgång.

Bilder från peace and love:


Ingen langos, ingen festival enligt Joppen.


Lars Winnerbäck ♥


Träffade bror min under Winnerbäck.


Förfest i Axels lägenhet. Där blev även Tim och jag inneboende under festivalen.


Timbuktu


   1                         2                        3


peace ... and ... love .... vi tar det igen, peace and love


The Sounds


Kalle Baah


Förfest vid Axels lägenhet.



Håkan Hellström


Tim, på väg hem sista kvällen för nattning.

Vi, mycket trötta! Och mina fötter mådde sämst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0