Inga sura miner!

Inte min dag idag!

Dagen började med att jag fick reda på att jag jobbar 08-17 tors-fre under peace and love, och lör-sön lite bättre tider, 12-16. Så det ser ut att bli en lugn peace and love. Men visst kan man ha kul ändå, och jag kommer definitivt må bättre än många andra denna helg.

Idag har jag har varit klantig och lyckats låst ut mig, och fick lov att krypa in genom ett källarfönster. Men smidig som man är så gick det ju bra, inte ens ett skrapsår. yes.

När jag kom hem från Johanna som jag var hos en sväng, så började jag känna mig dålig i halsen. Lagom till p&l. Äh, är nog bara tillfälligt. Börjar redan kännas bättre. Tummen upp för det.

Sen dagens höjdpunk, min telefonräkning från tele2 på 1560 kr. Det tackar jag Alanya och min underbara pojkvän för. Men jag får räkna bort 500 för det har Tim varit hygglig och betalat mig. Så... så illa var det väl inte?! Har i alla fall lärt mig en läxa och nästa utlandsbesök spärrar jag nog telefonen på en viss summa!


Som sagt inte min dag idag, men Inga sura miner här in´t!


Kommentarer
Postat av: Johanna

svennebanan :D

2009-06-23 @ 20:52:03
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: vera

han borde betala allt hahah tycker ja

2009-06-23 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0