Grått och trist.

Typiskt söndagsväder. Varit och röstat i morse, sen gick jag och la mig och sovit tills nu ungefär, deppigt va. Men det var skönt så strunt samma. Och så ringde tjejen som jag kollat på lägenhet hos, och nu har någon stockholmare bjudit 40 tusen mer än det begärda priset. Lite sur man blev då man hörde det. Jag vill ha den lägenheten!! Så hoppas det var hans sista bud. Annars får det faktiskt va!

Sitter och kikar på hundbäddar, sugen på att köpa en ny till Mysak. Fast det kommer nog inte ske på ett tag. Lär hålla i pengarna. Men ganska kul och kolla runt bara för finns helt galna hundbäddar man bara älskar. Kolla in dessa:




Eller varför inte skämma bort hunden med ett eget, lyxigt hus?! Och Ja, dessa hus är tillverkade för hundar:




Äh, Mysak får nog nöja sig med sin mysiga, fina men inte så glamorösa korg. Som han bara älskar.





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah han kissar bara på sina saker ju :)

2009-06-08 @ 16:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0