En sak till!

Haha måste bara berätta om min knäppis till hund. Vet inte varför, men helt plötsligt stod han och pinka ner sin korg tidigare idag. Fast han kissat bara en, två timmar före. Och när jag sa ifrån la han en stor pöl på golvet också. Gissa om han blev populär då. Men det var faktiskt duktigt av honom att göra det på hans ställe. Korgen alltså. Det skulle ha varit lite värre om han hade hoppat upp i min säng och lagt en drill.
Men jaja olyckor sker. Korgen är på tvätt, och inatt får Mysse sova på en tun liten filt istället.

Du kommer alltid vara mitt hjärta, oavsett piss pölar.

Föresten, undra om det går att lära hundar att använda "hundlåda" i akuta fall. Lixom, katter lär sig ju att gå till kattlådan då det är bråttom. Något att fundera på kanske, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0