Den SKA jag ha!

Fy vad slut jag är. Har nyss kommit hem efter några arbetstimmar på Burger king. Tidigare var jag och kollade på en jätte fin lägenhet. Utan att överdriva lär det vara den finaste lägenheten jag sett, och den ska jag ha! Tim har varit världens underbaraste idag och kört mig hit och dit, fast han hade andra planer egentligen. Nu blir det mys byxor, godis och en bra film. Justja, track en fet pizza nyss. Så nu är man ju helnöjd.

Grattis alla som tar studenten idag! Är faktiskt lite avundsjuk på er, med tanke på hur kul det var! Exakt ett år sen nu.
Tim och jag gled runt lite på stan efter att ha lämnat syrran och hennes kompis, Helen hos Joey. Blev lite partysugen när man såg allt folk. Men, nej! Man vet ju hur ute kvällar i Hedemora brukar vara -sega- oavsett hur mycket folk det är.

Så nu blir det krypa ner i sängen med Tim, godis och en soft film.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev ju ingen film ju.... men mys blev de iaf.

2009-06-08 @ 16:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0