Gött!

Trevlig grillkväll hos syrran igår:). Grabbarna dvs. Tim and Fredd blev taggade och drog en sväng på krogen. När jag och Mysak senare skulle pallra oss hem började det blixtra som bara den. Rädd som jag är sprang vi tillbaka till Linnea, som alltid är så snäll och bädda ordning i soffan åt mig. Men blev väckt vid tre av att Tim och Fredrik kom tillbaka. Tim tvinga upp mig så gick vi hem till lägenheten och sov.
Men inge dåligt åskväder det var i natt i alla fall. Sjukt hur hela rummet lyste upp vid varje blixt. Hoppas det blir chill ikväll. Då kommer också Joppen och Carro hit. Ser ut att bli en rulle eller något liknande ikväll. Vi alla är väl någolunda panka så tror inte på nån utgång ikväll int. Carro som nyss fått motorcykelkörkort -Grattis- kommer hit med nyköpta hojen, så vi får kika lite;D.

Föresten, varning för diskmedlet spar. Tim och jag trodde vi var smarta och ekonomiska då vi hittade det diskmedlet, 3 liter för 30 kr. Vilket kap tänkte vi. Ända tills nu, efter första disken. Glaset luktar piss, ärligt. Bara att slänga och köpa nå riktigt. Sitter och smuttar på ett glas isvatten och det smakar riktigt ruskigt.


Mysaks nya favoritplats -
På sin hundbur ute på våran inglasade balkong, där kan han hålla koll på vad som försiggår.

Kommentarer
Postat av: Linda

Han e ju bara för söt=)

2009-07-05 @ 20:56:34
URL: http://tiggir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0