Sol i sinne, brun inne.

Ett litet citat från den fenomenala filmen Sunes Sommar. 

Är effektiv idag, håller på att städar. Sen ska jag försöka laga mat. Var duktig på matlagning som liten, men nu har man lagt det lite åt sidan. Är lite mer för bakning. Men vill lära mig och bli bättre. Kanske borde gå en "endagskurs" med pappa! =)
Tim är i Avesta och säljer bilen, så vi kommer vara billösa ett tag framöver. Så länge det är plusgrader ute gör det mig inget. Tim som hatar att åka kollektivt hade tur nu när Jp ska hit, så slipper han buss/tåg idag iaf. Mysak kommer bli helt gaaalen för Vera hög löper haha. Helst ingen korsning mellan Shiba och Dvärg Schnauzer tack.

Nä nu ska jag städa klart och fixa med maten. Haj!


Lilla Wiggo, charmtrollet som har lite feber idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0