Mys!

Sitter i lägenheten nu, ska snart krypa ner i sängen med Tim efter en slitsam flyttdag. Eller ah, inte så slitsam för mig som fick se stora starka karlarna (pappa & tim) bära mina möbler hit och dit. ;) Klen som man är fick jag ta de lättaste. Efter vi hade flyttat klart åkte vi hem till syrran och käka pizza. Sen var jag och Tim barnvakt åt sötnosen själv. Jag talar alltså om Wiggo. Han var duktig som vanligt. Sista tjugo minuterna vaknade lillen. Jag försökte få honom att somna om med lite vaggvisor. Fast med min röst vet jag inte om han blev lung eller rädd haha. Men han var så snäll och gnällde inte över mosters hemska sångröst... Ska bli så kul att få följa Wiggos uppväxt lite mer nu när vi bor ca 1 km från varandra, tidigare låg ju avståndet på 5-6 mil.
Nu är Tim och jag somsagt hemma i min nya mysiga lilla lya som jag bara älskar. Mysak verkar också trivas, ligger och sussar i sin korg så sött.

Såja, nu får det räcka med skrivandet, innan grannarna under blir galna på knappandet från tanjentbordet, hehe... Sååå... godnatt på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0