Mygginvasion.

Åker snart tillbaka till lägenheten. Tims bil är inte fixad ännu, så får åka buss dit själv. Men det värsta är att jag inte har nå internet!! Då blir man ju helt isolerad, hehe. Snyltar vanligtvis på Tims mobila internet, men det har han nu. Men får stå ut några dagar. ;) Ser ut att bli grillning med syrran ikväll? Fast vart vet jag inte, så får se då!

Skönt och åka från Hedemora igen, är galet mycket mygg här. Speciellt hemma hos mig som bor mellan en skog/dunge och en sjö. Där trivs dem små liven mår ni tro. Det som bör inskaffas här hemma är en elektronisk myggsmällare. Sägs vara skit bra. Tänk vad skönt bara nudda dem så ärom väck. Avskyt myggor. Myggor och fästingar är så ovesentliga, vidriga äckliga djur som bara ställer till med besvär. Blä!


Människans bästa vän, myggiga sommardagar. hehe.


Kommentarer
Postat av: Jonas

hahahaha, bra skit! jag håller med dig till fullo =) Mindre mygg o fästingar åt folket! ;)

2009-07-14 @ 07:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0