Hem ljuva hem.

Åkte hem till Hedemora idag, och blir kvar här tills på torsdag. Kan inte påstå att jag saknar Hedemora. Men däremot mitt hus och området, så det är mysigt att komma hem ibland. Framförallt saknar jag pappas mat!! Min kusselino, Johanna, är på besök i Hedemora och då måste man ju passa på att åka hem och ses lite. :D

Var ett tag sen man skrev något här. Bortsätt från senaste inlägget då. Det beror tyvärr inte på att jag har haft fullt upp, nä för att Tims kassa mobila bredband slutade funka då han åkte hem. Vi har två, ett bra och ett dåligt. Självklart fick jag det dåligt. Haha.. Har inte haft internet sen i torsdags, snacka om att man är beroende. Varje gång man slår på datorn för att kolla något, är det ju över internet. Lite irriterande när man kommer på sig själv att det är ur funktion...

Äh, lite har man haft för sig i alla fall. Jobbat hela helgen, var helt dött ända tills idag. Kul när det är lite fart, annars går tiden så sakta. I lördags grillade vi vid min lägenhet några stycken, vilket var trevligt. Sen drog vi in på flamman. Inte det roligaste alternativet men vi hade kul ändå!

Lite bilder från helgen.




Brudar!


Joppan and Sebban! (och Mysaks stump)



Innan krogen mellanlandade vi på en fest i närheten.



Slutligen drog vi till krogen.


Nu väntar sängen, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0