Håkan är för cool.

Såg Sunes sommar igår med Johanna och Carro. Den filmen är bara för bra. Men det är Håkan som gör halva filmen haha, han är bara för cool den killen.
Visste ni föresten att Rudolf är ju självaste Peter Haber. Alltså han som spelar Beck. Har jag aldrig tänk på innan. Kanske kan bero på att man var ganska ung senast man såg Sunes sommar.

Ikväll ska jag sova själv för första gången i lägenheten. Spännande, eller inte. hehe. Men är faktiskt lite mörkrädd av mig, är ju så van att ha Tim vid min sida. =)

Klockan 21.00 går Little girl lost: The Delimar Vera story som jag tror kan vara RIKTIGT bra. Den har fått 5 plus i alla fall. Älskar drama, så den ska jag se.

Carro med sin nya motorcykel.


Joppen taggad inför en provåkning.


Haha, åhnej Jopps brillor syns inte men var så snyggt till hjälmen.



Kommentarer
Postat av: carro

hahaha diggade verkligen hjälmen och brillorna tillsammans på jp ;D sååg så jäävla skoj ut haha ;D nästa gång är det din tur att åka med på en sväng vettu ;)

2009-07-06 @ 00:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0