Grymt bra film.

Om du inte redan sett den, bör du göra det. Och då snackar jag alltså om filmen Little girl lost som jag skrev om i det senaste inlägget. Super bra film. Det bästa är att den är helt och hållet baserad på en verklig historia. Min syster hade t.o.m. sett dokumentären om denna händelse. Coolt ju. Fast ganska sjukt, alltså att såna saker händer i verkliga livet. Du får se filmen, så förstår du vad jag snackar om.

Judy Reyes spelade huvudrollen. Alltså samma skådespelare som ni möter i humorserien Scrubs, där hon har karaktären som Carla. Men hon passade jätte bra till rollen, trots att man ofta tänker henne som Carla. Hon är ju faktiskt en bland som seriösaste i Scrubs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0