Söndagsmys!

Åh, rackarns vad trött jag är. Sovit i hedemora i helgen, men jobbat lör-sön. Så blivit lite pendel hit och dit. Drygt på helger då det går så dåligt med bussar. Imorse fick jag kliva upp halv 7 för att hinna med en buss som gick vid 8, trots att jag började 12. Då tyckte jag lite synd om mig själv seddu. Pappa hade lite party hos oss igår. Tanken var väll att vi, jag, johannorna och Tim skulle kika läget på kingen i Hedemora, men ingen orkade. Och tur var väl det, så man kom upp i tid.
I fredags hängde jag och jw hemma hos jp. Såg en sjuk komedi, haha. Så det blev en lugn helg igen, skönt. Det behövs känns det som.
Ikväll blir det söndagsmys själv hemma i lägenheten, men med Mysak såklart. Skönt och vara själv då och då Man är lite såkallad ensamvarg ibland, det är därför vi passar, Mysak och jag. Min egna lilla varg. Eller, de flesta brukar kalla honom för räv. Blir snart en lång promenad, sen en film eller något liknande.
Idag åker kusino tillbaka till Stockholm, efter att ha varit i Hedemora en månad. Tyvär har vi inte hunnit ses så där jätte mycket. Men lite iaf. Och ses ju snart igen, när jp och jag kommer ner och hälsar på. :D Tummen upp för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0