Så sitter man här.

För er som undrar, har fjällen turen varit bra. Vi kom hem i söndags eftermiddag. Ganska lagom att åka iväg så där tors-sön bara. Det är en liten bit att åka, men det är absolut värt det!


En vacker men trött Mysak på väg upp till fjällen.



Tim och jag vid Klövsjöbadet.



Här busas det uppe på loftet. :D



Ett gäng renar passerade förbi mig och Tim.



Tim, fin i solnedgången uppe på lillfjället.



Två trötta vovsingar på väg hem.



Ja, sen har jag jobbat nästan 18h på två dyng, 7 igår och nästan 11 idag. Ingen big deal för en annan, men slitsamt för mig som ännu inte är van! ;D
Och så sitter man här, ensam i sin lilla lya. Tim åkte hem idag, men vi ses nog till helgen. Nu är jag trött alltså, så nu blir det att krypa ner i sängen och somna till min lilla hunds snarkningar, haha!

Godnatt med er allesammans.


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad fina bilder! :D

2009-08-13 @ 14:09:27
Postat av: Jeanette

Ni ser ut att ha haft en skön o mysig resa.

Fina bilder!

Saknar er båda SÅ mycket!



Kram!

2009-08-13 @ 21:49:14
Postat av: Jennie :D

Åh, va fint & mysigt ni såg ut att haft det. =)

2009-08-18 @ 12:16:14
URL: http://yennie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0