Lite upptadering

Jag börjar tröttna lite på att blogga, med tanke på att det är nästan ingen som läser!! Känner mig ganska... ointressant. ;) I går, eller ah nu blir det i förrgår var det en lyckad dag, 12 pers!! haha, nästan rekord. Annars brukar genomsnittet ligga på 5 pers. Men jag tror att jag vet vilka som är mina trogna läsare. Johanna.W, Johanna.P, Jonas, Carro och sen berättade min farbror att han också brukar läsa, vilket var jätte kul att höra. Så, min sista trogna läsare kanske kan vara Örjan. 


Haha, i denna takt kommer jag lätt slå blondibella och alla de andra populära bloggare.

Happ, vad har hänt sen sist då. Inte mycket faktiskt. Mysak, stackaren, har varit dålig i magen i en vecka nu efter att ha bytt foder. Så nu skall han endast få ris och kokt kyckling. Blev lite orolig för honom ett tag, men nu tror jag att det är på bättrings vägen.
Bara för att han är så go och söt, och att det är lite synd om honom, så bjuder jag på denna underbara bild från helgen på min lilla rackare. 


Mysak softar på balkongen under mitt lilla inflyttningsparty.

Ja, juste. Nu kommer vi till dem roliga uppdateringarna. Hade en liten inflyttningsfest i helgen. Passade bra när Johanna och jag var klara med all målning i lägenheten. Jätte trevlig och rolig kväll. Kanske att det blev ett eller annat glas för mycket, men vad gjorde det. Vi hade ju kul iaf. :-)


Världens bästa Johannor förgyllde kvällen, såklart!


Tim and Danne.



Puss på dig, min lilla kille.


 :D


 Yey!


Carro och en jätte trevlig tjej (åh jag är så dålig på att minnas namn) som Erika tog med sig.
Var ända bilden jag hade på dig Carro framifrån. Men du är så söt så, trots att du lipar lite kaxiiih. :D


                        Sen forstatte kvällen på S2, som bjöd på skitmusik, men vi dansade för det.
Ogillar trance/techno, det är inte bra musik. Det ska vara a´r´b annars fåre nästan va!!

Åkte hem till Hedemora idag. Det är så himla mysigt att komma hem, och inte minst att få äta pappas mat. Blir ju inte så mycket "mat" hemma i lägenheten, typ havregrynsgröt, ägg, makaroner, pannkaka. Lixom, enkla saker. Men ska bli ändring på det, så småningom.

Naj, nu ska jag nog sova. Kanske ta en sista titt i kylen. (Lär ju alltid kolla efter nyheter när man väl är hemma). En kvällsmacka brukar inte sitta fel, och sen.. ska jag sova!

Så, godnatt med er, trogna läsare..

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jag är också trött på att blogga. Finns ju annat att göra :D Pyss

2009-08-04 @ 17:55:29
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Örjan

Nä - kör ett tag till, jag läser den ofta och jag tycker du skriver riktigt riktigt bra. Och om du pingar på Bloggportalen.se (gör du det?) så kanske du får fler att läsa. Får du problem kan jag visa dig.



Jag stängde min blogg ett tag, men körde igång igen men nu är det sommarsegt med besökare. Till hösten slår vi Blondinbella både du och jag! Vi ses - Örjan

2009-08-04 @ 20:05:12
URL: http://stentorpet.blogspot.com
Postat av: Erika

Hihi hon heter linda! ;)

Haha wtf ser ut som jag har huvudvärk på bilden! ;)

puss puss /erika

2009-08-14 @ 18:00:05
Postat av: Anonym

rnb heter det :P hur gammal är din, och johannas kille?

2009-08-16 @ 19:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0