Höst nästa!

Nu går det mot mörkare tider. Är redan bläcksvart ute, och det spö regnar. Lite små deppigt. Den här sommaren har verkligen rusat förbi, känns knappt som att det varit någon sommar i år. Regn och kallt. Eller ah, några veckor fint har vi väl iaf fått. Känner mig inte taggad för höst och vinter. Kan vara mysigt ibland, men nix. Är inte så mycket för mörker & kyla. Skulle inte vara helt fel att haft några lusentappar på sparkontot nu och dra utomlans ett tag.

Vad har hänt i veckan då? Jobbat lite, på ett lunchställe som heter Festmakarna. Jobbade där lite extra förra veckan också. Ganska kul faktiskt. Nice mer lite extra cash. Kan behövas nu, hehe!
    I onsdags blev det utgång! Trevlig kväll. Fast gick hem innan krogen stängde. Tim var trött och satt vaken för att kunna komma och möta mig, sen skulle jag upp dagen efter och jobba. Då behöver man ju lite sömn. Var tacksam för att Tim kom och mötte mig, gillar inte att gå hem själv på natten. Eller, jag skulle aldrig göra det heller. Sen ligger min lägenhet ca 3km från stan, det är ju en bit. Så tack för att du orka vara vaken gubben=)!
   Igår följde jag med syrran och testade thai boxning för andra gången. Får se om jag ska fortsätta. Vet inte om det är riktigt min grej. Men samtidigt är det bra motion och man lär sig självförsvar. Men vi får se, ska dra en funderare.

Nu ska jag snart ut på en "kissrunda" med Mysak, som har lite överskotts energi idag verkar det som. Vi har busat så mycket, gått långt, kört lite aktivitets träning mm, men ändå vill han bara leka mer, mer, mer! Killen som aldrig tröttnar!

Lite bilder från i onsdags:






Kommentarer
Postat av: carro

hahahaha maja tar du inte bort den där bilden på mig när jag ser helt packad ut med brillor och hatt då kommer prillbilden fram hahaha

2009-08-22 @ 17:41:42
Postat av: TS

Tur någon kommer och möter dig iaf. blir lite svårt nu

2009-09-16 @ 17:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0