hejdå mina älskade, haha!

Packat ihop lite kassar med kläder som jag förhoppningsvis ska sälja på loppisen på lördag. Syrran och jag tänkte sälja lite om det fortfarande finns plats. Blir nog att boka imorgon i så fall. Buhu, skär lite i hjärtat. Men antagligen kommer jag INTE använda dessa plagg igen. Och vissa kläder råkar ju vara oanvända så någon annan behöva dem säkert bättre, lika som att jag är i behov av pengar just nu.
Vi få la se!


Fuck, är så förbaskat shopping sugen. Inte shoppat loss sen, eh, Maj? Men är stolt över mig själv som håller i pengarna så bra. Eller är iofs inte så mycket pengar att hålla i för tillfället men endå!



snipp snapp slut.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Maja, du är bäst! Duktig som håller i pengarna. Så fort du får in lite extra är det shoppingtur ju!



2009-08-18 @ 16:21:07
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0