Goderkväller!

Kom hem för en liten stund efter, efter att ha hängt hos syrran hela kvällen. Passat Wiggo några timmar. Han är så duktig, kan  redan gå själv med sin "gåvagn" och han kan stå helt själv utan att hålla i något, men då får man passa så han inte tappar balansen. Tuffing där. Om ca 3 månader fyller Wiggen en år också. Shit vad tiden går fort! =)
    Tidigare idag var jag och käka lunch med Johanna och Mandy. Var trevligt, länge sen vi sågs alla tre. Senare tog jag en buss till Borlänge. Nu väntar jag på att grannfejden ska börja. Efter det blir det nog nattning skulle jag tro. Mysak är så underbar, han går nästan alltid och lägger sig före kl 22.00. Om det inte skulle vara något intressantare som händer.




Kolla in grabbarna!
- Våren 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0