Fjällen imorgon.

Åker upp till stugan imorgon, som ligger i Vemdalskalet. Ska bli niice. :) Hoppas inte att det är lika mycket mygg där som i Hedemora.. hehe!
För er som inte känner till Vemdalskalet så ligger det högst upp i Vemdalen. Våran stuga gränsar exakt mellan Jämtland och Härjedalen, så lite klurigt med svar om någon undrar vilket landskap det ligger i.

Bild tagen från fjällen förra hösten.

Min kusin tipsa för några månader sen om att läsa boken "Så dumt!" av Mia Törnblom. Inte förens nu känner jag mig lästaggad. (Har inte så mycket intresse för läsning, måste förbättras.) Så idag kikade jag och kusselino läget på bibblan i Hedemora, och såklart var den boken upptagen. Men det gjorde inte så mycket, för den fanns i pocket format för 70 kr på hemköp, som hittat!
Boken är en självbiografi om hennes liv som narkoman och kampen till ett drogfritt liv.


Nu ska jag packa klart, sen sussa. haj!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad finnt=) hoppas att ni får det bra i fjälet=)

Kram Linda

2009-08-08 @ 10:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0