Dagens skönaste!

Haha, dagens skönaste idag går till Mysak. På bussen till Borlänge frågade Tim mig efter ca en halvtimme fråga var Mysak var, ja under mitt säte sa jag. Tills jag kolla och då såg jag bara hans koppel. Och vad låg Mysak då? Jo ca 3 säten bak i bussen. Kvinnan bakom mig sa något i stil "ja, jag såg honom komma krypande här under sätena förbi mina ben." Haha, undra vad hon tänkte, och undra varför hon inte sa något? Aja, måste sett kul ut iaf. Mysak är mästare på att krypa. Därför har jag lärt honom det på kommando.


Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-08-18 @ 22:13:48
Postat av: Johanna

Haha vad sjukt! Mysak trode han va cool, för han kröp, under en stool!

2009-08-18 @ 22:14:36
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha han var på upptäcks värd i bussen=)

Så söt han e

2009-08-20 @ 21:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0